P.S. K tomuto letounu mám jen pár kusých informací, takže se za případné nepřesnosti omlouvám a rád přijmu jakékoliv doplnění.
Technický popis - Dvoumístný, jednomotorový, vzpěrový dvouplošník. Kostra stroje pravděpodobně celoduralová, většinou potažena plátnem. Řadový motor, dvoulistá, dřevěná vrtule. Podvozek samozřejmě pevný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - Zpočátku nejspíš původní francouzská noční kamufláž- tedy přibližně čokoládově hnědá barva, později možná došlo k použití čs. barvy, která se však zřejmě příliš nelišila. Ostatně, čs. letectvo té doby bylo pod francouzským vlivem. Na trupu a křídlech čs. praporové znaky. Jak vypadaly stroje po roce 1927 nevím, foto v této podobě jsem zatím neviděl.
ZÁKLADNÍ     TTD | |
Rozpětí |
17,00 m |
Délka |
9,55 m |
Nosná plocha |
??,?? m2 |
Hmotnost vzletová |
2 400 kg |
Motor |
Renault - 220 kW |
Maximální rychlost |
160 km/h |
Dolet |
600 km |
Dostup |
4 600 m |
Stoupavost |
?,? m/s |
Výzbroj |
1 x Vickers 7,7mm pevný |
MODELY 1:72 | ||||
firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka |
RVHP | Breguet Bre. XVIBN2 | resin, kovové díly | 2001 | obtisky jsou z univerzální sady a nezdá se mi jejich velikost. Podle mne by měly být prapory mnohem větší. | PODKLADY |
---|---|---|---|---|
Vzduch je naše moře | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, text, bokorys | ||
Čs. letectvo 1918-1924 | J. Rajlich, J. Sehnal | foto, text | ||
Čs. křídla | J. Krumbach | LK 1975-1977 | text, foto |