Technický popis - Dvoumístný, jednomotorový, vzpěrový dvouplošník. Kostra křídel dřevěná, trupu a OP kovová. Potah plátěný, kolem motoru duralové plechy.
Řadový motor, dvoulistá, dřevěná vrtule. Podvozek samozřejmě pevný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - Letovy Š-6 měly zpočátku tříbarevnou kamufláž, po roce 1926 dostalu stroje kamufláž khaki/hliník.
ZÁKLADNÍ     TTD | |
Rozpětí | 15,69 m |
Délka | 8,85 m |
Nosná plocha | 42,97 m2 |
Hmotnost prázdná | 1152 kg |
Motor | Maybach Mb-IVa - 191 kW |
Maximální rychlost | 186 km/h |
Dolet | 780 km |
Dostup | 6 250 m |
Stoupavost | 2,6 m/s |
Výzbroj | 1 x Vickers 7,7 mm pevný 2 x Lewis 7,7 mm pohybl. 120 kg pum |
MODELY 1:72 | |||||
firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka | |
zatím jsem neviděl žádný model tohoto stroje | PODKLADY | ||||
---|---|---|---|---|---|
Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text | |||
Vzduch je naše moře | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, text, bokorysy | |||
Čs. letectvo 1918-1924 | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, text, |