Technický popis - čtyřmístný dvoumotorový, samonosný dolnoplošník. Řadové motory, třílisté, kovové vrtule. Podvozek samozřejmě pevný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - Letoun měl jednoznačně na horních plochách barvu khaki, ale zbarvení spodních ploch, to je otázka. Spíše než k hliníkové barvě bych se přikláněl k barvě khaki na celém povrchu stroje. I když známé předpisy něco takového nepředepisovaly, už MB-200 obdržely takový povrch a prototyp A-300, tedy letoun stejného určení ze stejné doby byl také celý v khaki barvě. Pozice znaků je myslím dostatečně vidět na fotografiích, na SOP byly znaky z obou stran obou směrovek. Na trupu pak označení příslušnosti k VLUS a pořadové číslo stroje "s28".
ZÁKLADNÍ     TTD | |
Rozpětí |
16,00 m |
Délka |
12,00 m |
Nosná plocha |
43,00 m2 |
Hmotnost prázdná |
4300 kg |
Motor |
Avia HS 12Ydrs - 632 kW |
Maximální rychlost |
435 km/h |
Dolet |
1100 km |
Dostup |
8 500 m |
Stoupavost |
7,0 m/s |
Výzbroj |
3x vz.30 7,92mm pohyblivý |
MODELY 1:72 | ||||
firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka |
není mi znám žádný model | proslýchá se o přípravě u RS Models | PODKLADY | ||
---|---|---|---|---|
Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text, | ||
Vzduch je naše moře | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, text |