Technický popis - dvoumístný, jednomotorový, vzpěrový dolnoplošník. Dřevěná kostra trupu potažena překližkou, dřevěná kostra křídla k druhému nosníku taktéž potažena překližkou, jako celek plátnem. Hvězdicový pětiválec, dvoulistá, dřevěná vrtule. Podvozek samozřejmě pevný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - letouny měly standartní tříbarevnou kamufláž té doby - hnědá, okr, zelená/hliník. Standartní praporové znaky na obvyklých místech - konce křídel a SOP.
Po roce 1926 dostaly stroje jednak zbarvení khaki/hliník - to převážně stroje sloužící u LP, stroje používané k výcviku pak v etapě IIIa celohliníkový nátěr. Foto varianty zbarvení s hnědým trupem a stříbrnými plochami jsem zatím neviděl.
ZÁKLADNÍ     TTD | |
Rozpětí |
9,72 m |
Délka |
6,64 m |
Nosná plocha |
13,60 m2 |
Hmotnost prázdná |
345 kg |
Motor |
Walter NZ 60 - 44 kW |
Maximální rychlost |
157 km/h |
Dolet |
470 km |
Dostup |
4 500 m |
Stoupavost |
4,0 m/s |
Výzbroj |
0 |
MODELY 1:72 | ||||
firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka |
RVHP | Avia BH-9 | resin | polovina 90. let | nepříliš kvalitní model, nicméně jeho případná úprava na BH-11 není náročná. | PODKLADY |
---|---|---|---|---|
Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text | ||
Čs. letectvo 1918-1924 | J.Rajlich, J.Sehnal | foto | ||
Vzduch je naše moře | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, text, bokorysy | ||
Letadla čs. pilotů | V. Šorel | barevný bokorys, text | ||
LK 25,26/81 | malé letectvo | popis konverze z Po-2, výkres, foto |