Technický popis - Třímístný, třímotorový samonosný hornoplošník. Kovová kostra trupu potažena vpředu duralovými plechy, vzadu plátnem. Celodřevěná kostra křídla potažena překližkou. Kovová kostra trupu a OP potažena plátnem. Hvězdicové motory, třílisté, kovové vrtule. Podvozek pevný, záďový.
Barevné provedení - letoun měly standartní kamufláž khaki/hliník. Obvyklé kokardy na křídle a SOP. Na trupu znak 5. LP N1, před tím během zkoušek nosil označení "s26" a "s19". Dvě označení pro jediný stroj jsou zajímavé a pravděpodobným vysvětlením jsou dvě nezávislé série zkoušek mezi nimiž byl stroj přidělen jinam. Ale to je jen má spekulace.
ZÁKLADNÍ     TTD | |
Rozpětí |
21,70 m |
Délka |
14,50 m |
Nosná plocha |
67,60 m2 |
Hmotnost prázdná |
2 750 kg |
Motor |
Walter Castor - 172 kW |
Maximální rychlost |
208 km/h |
Dolet |
800 km |
Dostup |
5 000 m |
Stoupavost |
2,1 m/s |
Výzbroj |
? x kulomet |
MODELY 1:72 | ||||
firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka |
NOVO | Fokker F-VII | vst5ikovan7 model | snesitelně nepřesný, pro čs. verzi jsou nutné některé úpravy | PODKLADY |
---|---|---|---|---|
Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text, | ||
Vzduch je naše moře | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, text, bokorys | ||
Letadla čs. pilotů | V.šorel | Albatros, Praha, 1986 | bokorys, text | |
LK 3/1995 | poster ČSA civilního stroje | |||
PKR 26 | minitest modelu |