Technický popis - Jednomístný, jednomotorový, polosamonosný dvouplošník, později hornoplošník (parasol). Kostra křídel dřevěná s některými duralovými částmi, trupu a OP již kovové. Potah plátěný až na několik kovových krycích plechů. Řadový motor, dvoulistá, dřevěná vrtule. Podvozek pevný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - S vyjímkou krycích plechů na přídi nesl Letov Š-14 na horních plochách tříbarevnou kamufláž tvořenou typickými barvami hnědá, khaki, okr. Pořadí a kombinace polí však byla "nepředpisová". Tuto variantu , kdy tmavší pruhy zelené a hnědé byly z obou stran obklopeny pruhy okrové v této době Letov často na svých prototypech používal. Na standartních pozicích nesl stroj výsostné znaky praporového typu. Při rychlostním závodě stroj již upravený na hornoplošník obdržel startovní číslo 3 na trup a spodní stranu křídla v barvě bílé, respektivě černé.
ZÁKLADNÍ     TTD pro hornoplošné provedení | |
Rozpětí | 8,10 m |
Délka | 6,43 m |
Nosná plocha | 10,50 m2 |
Hmotnost prázdná | 664 kg |
Motor | HS 8Fb - 220 kW |
Maximální rychlost | 246 km/h |
Dolet | 495 km |
Dostup | 7 000 m |
Stoupavost | 4,5 m/s |
Výzbroj | 2 x Vickers 7,7 mm pevné |
MODELY 1:72 | |||||
firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka | |
zatím jsem neviděl žádný model tohoto stroje | PODKLADY | ||||
---|---|---|---|---|---|
Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text |