Technický popis - Jednomístný, jednomotorový, vzpěrový jednoplošník (parasol). Kostra křídel dřevěná, trupu a OP kovová. Potah plátěný, kolem motoru duralové plechy.
Řadový motor, dvoulistá, dřevěná vrtule. Podvozek samozřejmě pevný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - Letov Š-3 byl v barvě materiálu, tedy plátna a duralu. Na boku trupu černé označení typu a na křídlech a SOP praporové výsostné znaky.
ZÁKLADNÍ     TTD | |
Rozpětí | 10,13 m |
Délka | 7,08 m |
Nosná plocha | 17,16 m2 |
Hmotnost prázdná | 662 kg |
Motor | BMW IIIa - 136 kW |
Maximální rychlost | 225 km/h |
Dolet | 472 km |
Dostup | 8 400 m |
Stoupavost | 5,2 m/s |
Výzbroj | 2 x Vickers 7,7 mm pevný (?) |
MODELY 1:72 | |||||
firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka | |
MH vacu | Letov Š-3 | vacu | ??? | PODKLADY | |
---|---|---|---|---|---|
Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text, výkres | |||
Vzduch je naše moře | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, text | |||
Čs. letectvo 1918-1924 | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, text, | |||
Letadla čs. pilotů | V. Šorel | Albatros, 1986, Praha | bokorys, text |