Technický popis - jednomístný, jednomotorový, vzpěrový dvouplošník. Kostra trupu kovová z duralových trubek, potažená plátnem kromě hliníkové kapotáže motoru. Křídla a OP dřevěná, taktéž potažena plátnem. Řadový motor, dvoulistá, dřevěná vrtule. Původní čelní chladič byl později zaměněn lamelovým vlastní aerovácké konstrukce. Podvozek samozřejmě pevný, záďový s ostruhou. Palivová nádrž již podvozkovou plošku opustila, byla v trupu, zůstala však nadále odhazovatelná.
Barevné provedení - celý letoun byl natřen hliníkovou barvou.
ZÁKLADNÍ     TTD | |
Rozpětí |
7,70 m |
Délka |
5,60 m |
Nosná plocha |
14,60 m2 |
Hmotnost prázdná |
670 kg |
Motor |
BMW IIIa - 136 kW |
Maximální rychlost |
225 km/h |
Dolet |
185 km ? |
Dostup |
6 361 m |
Stoupavost |
5,9 m/s |
Výzbroj |
??????? |
MODELY 1:72 | ||||
firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka |
není mi známý žádný model tohoto stroje | PODKLADY | |||
---|---|---|---|---|
Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text | ||
Čs. letectvo 1918-1924 | J.Rajlich, J.Sehnal | foto |