![]() |
Technický popis - dvoumístný, jednomotorový, vzpěrový dvouplošník. Dřevěná kostra křídel potažena plátnem, kovová trupu a OP kromě krycích plechů na přídi také plátnem. Řadový motor poháněl dvoulistou, dřevěnou vrtuli. Podvozek samozřejmě pevný, kapotovaný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - barevné provedení letounu na fotografiích silně připomíná provedení BH-44. Kovové části buď v přírodní barvě nebo nastříkány hliníkem. Ostatní části snad barva materiálu, možná ale i barva khaki. Barva povrchu se zde jeví tmavší než tráva. I toto je jen můj laický odhad.
| ZÁKLADNÍ     TTD | |
|
Rozpětí |
14,20 m |
|
Délka |
9,67 m |
|
Nosná plocha |
47,00 m2 |
|
Hmotnost prázdná |
2 176 kg |
|
Motor |
Avia Vr-36 - 478 kW |
|
Maximální rychlost |
272 km/h |
|
Dolet |
cca 1100 km |
|
Dostup |
6 500 m |
|
Stoupavost |
5,1 m/s |
|
Výzbroj |
2 x vz.28 7,92 mm pevný |
| MODELY 1:72 | ||||
| firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka |
| Není mi znám žádný model tohoto typu | PODKLADY | |||
|---|---|---|---|---|
| Čs. letadla I | V. Němeček | foto, text, | ||