P.S. Toto je jeden z typů, k němuž mám jen pár informací, takže rád přijmu jakékoliv doplnění.
Technický popis - Celodřevěný dvoumístný, jednomotorový, vzpěrový víceúčelový dvouplošník. Kostra trupu potažena překližkou kromě motorových krytů, křídlo potaženo plátnem. Řadový motor, dvoulistá, dřevěná vrtule. Podvozek samozřejmě pevný, záďový s ostruhou.
Barevné provedení - Stroje byly v barvě materiálů, z nichž byl zhotoven. Trup překližka, křídla a OP plátno, několik krycích plechů v barvě kovu. Výsostné znaky typu C na SOP a křidlech.
ZÁKLADNÍ     TTD | |
Rozpětí |
12,80 m |
Délka |
8,70 m |
Nosná plocha |
??,?? m2 |
Hmotnost vzletová |
830 kg |
Motor |
Mercedes - 74 nebo 88 kW |
Maximální rychlost |
130 km/h |
Dolet |
cca 400 km |
Dostup |
3 500 m |
Stoupavost |
?,? m/s |
Výzbroj |
bez výzbroje |
MODELY 1:72 | ||||
firma | název | provedení | doba vzniku | poznámka |
není mi znám žádný model tohoto typu | PODKLADY | |||
---|---|---|---|---|
Vzduch je naše moře | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, | ||
Čs. letectvo 1918-1924 | J.Rajlich, J.Sehnal | foto, |